Team

Bas Hermes
Algemeen Directeur

In zijn functie als Algemeen Directeur zorgt Bas ervoor dat wij als team onze resultaten behalen in een werkomgeving die voor iedereen prettig is. Bas zegt waar het op staat, vaak direct maar altijd eerlijk. Bovendien verlangt hij van ons hetzelfde en dat is fijn. Na 15 jaar Synergie staat hij nog steeds graag aan het roer.

Jan-Hein Korsten
Operationeel manager

Jan-Hein is één van onze langstwerkende collega’s en absoluut uniek in zijn soort. Hij is er altijd, niet per sé fysiek maar het voelt wel zo. De dag start hij graag met een bakkie vers gezette (filter!) koffie, om vervolgens met ons de dag door te spreken. Alleen met carnaval kun je hem niet bellen, zegt hij, maar we weten allemaal beter. Niemand kan er namelijk slechter tegen dan hij wanneer iemand onbereikbaar is of niet snel genoeg reageert.

Kim Tibosch
HR manager

Kim is onze HR manager en stamt nog uit de tijd dat onze organisatie ADR heette. Vanuit het hele team beantwoordt zij de vragen omtrent personeelsvraagstukken en tevens adviseert zij het management rond de trends en ontwikkelingen in het uitzenden. Een prettige werkomgeving voor Kim is er een zonder koude voeten.

Suzan van Lier
Projectmanager

Suzan is er ook zo een die lekker - al ruim 17 jaar – blijft plakken bij Synergie. Met haar jarenlange ervaring beheert ze steeds weer nieuwe projecten en is zij degene die als de beste onze werkprocessen stroomlijnt én bewaakt. Weet je het even niet? Dan vraag je het Suus. Werkt het even niet? Vraag het Suus. Het enige wat zij daar voor terugvraagt is dat afspraken worden nagekomen, want punctueel is ze ook.

Ineke van Driel
Financiële administratie

“Onze” Ineke. Iedereen zal hetzelfde zeggen; Ineke is de moeder van het team. Altijd zorgzaam en sfeer verhogend. Altijd positief en in voor een lolletje, daarnaast al jaren verantwoordelijk voor onze financiële administratie. Iets nodig? You name it en Ineke heeft het in haar lade. Op haar kunnen we allemaal bouwen. 

Dorien van Goch
Accountmanager

Dorien staat bij ons op papier als Accountmanager. Inmiddels doet zij daar van alles naast. Zo verzorgt zij onze marketing en social media, implementeert nieuwe klanten en begeleidt stagiaires. Dorien is eigenlijk de enige met een flexplek, zij heeft door de jaren heen alle bureaus bij ons op kantoor wel eens bezet. Voor ons als team heeft zij tot slot nog één uiterst belangrijke rol; namelijk die van “partymanager”. Samen met Kim zorgt zij voor de jaarlijkse memorabele PV-uitjes.

Ninja Dielemans
Medewerker financiële administratie

Al onze facturen gaan via Ninja. Zij is een kei in debiteurenbeheer en is tevens kampioen van “Battle of the Hits”. Geen één liedje op de radio is haar onbekend. Samenwerken met Ninja is altijd gezellig en net als eigenlijk het hele team is zij behulpzaam. Ze houdt overigens absoluut niet van verrassingen, zowel privé als in onze administratie.

Malwina Karczewska
Medewerker loonadministratie

Malwina is wat men noemt een “werkpaard”. Samen met haar collega’s van de salarisadministratie zorgt zij er iedere week voor dat alle uitzendkrachten op tijd het salaris ontvangen. Na haar werkdag bij ons op kantoor, gaat zij trouw naar haar hondjes thuis en duikt nog even verder in de crypto-cijfers. Ze heeft een hekel aan uitpluis-werk, maar doet het desondanks toch voor iedereen.

Lieke van der Brugge
Medewerker loonadministratie

Lieke is onderdeel van de salarisadministratie. Daarbij komen nogal wat uitzonderingen en vragen kijken, maar Lieke zet haar tanden er in en pluist alles uit tot iedereen het antwoord heeft. Tussendoor wat slappe klets en haar dag bij Synergie is weer succesvol.

Karolina Kowalska
Medewerker loonadministratie

Karolina is misschien wel onze meest stille collega op kantoor. Maar waarschijnlijk zegt dat meer over de rest van het team. Haar werk is altijd gestructureerd en op orde. Daar kunnen we allemaal nog wat van leren. Met problemen kun je daarom altijd bij haar terecht, Karolina maak je namelijk niet snel gek. Alleen met sneeuw op de weg is zij minder in haar element.

Rebekka de Graaf
Medewerker loonadministratie

Rebekka is onze laatste aanwinst bij het team. Een goede aanvulling op onze salarisadministratie, zij kan namelijk uitstekend omgaan met de wekelijkse deadline op deze afdeling. Daarbij is zij heel sociaal en praktisch, wat fijn werken is. Geduld hebben voor iedereen die zijn best doet vindt zij belangrijk, een eigenschap welke in ons vak perfect past.

Paul Ploegmakers
Planner

Paul is een collega die bijna bij het meubilair hoort. Iedere dag is hij er als eerste om in zijn eigen tempo op te starten. De rest van de dag komt er van alles op zijn bord, precies wat hij nou juist zo leuk vindt aan het werk. Paul is de meest behulpzame collega die er is en deelt zelfs geregeld iets uit zijn koekenlade. Je snapt dat we hem er graag bij hebben.

Ewa Grabowska
Planner

Ewa is één van onze planners. Geef haar 10 ballen en zij houdt ze in de lucht. Een kwaliteit die als planner onmisbaar is, maar waar zij zelf ook veel plezier uit haalt. Het contact met veel verschillende mensen in combinatie met veel zelfstandigheid vindt zij het leukste van haar werk. Haar directe collega’s noemen haar ook wel eens Edyta Gorniak (Poolse zangeres), omdat Ewa alles meezingt op kantoor.

René van den Broek
Planner

Toen René werd aangenomen bij Synergie, was het allesbehalve duidelijk wat hij nou precies moest gaan doen, maar dat geldt eigenlijk voor velen van ons. Echter, zodra je de zelfstandigheid en afwisseling om kunt zetten in resultaat én daar ook plezier uit haalt dan zit je bij ons op je plek. René brengt structuur en is oplossingsgericht. Hij vindt het belangrijk dat je afspraken nakomt en heeft een hekel aan slechte koffie. 

Agnieszka Stadnik
Planner

Agnieszka is de enige collega zonder mailbox (in gebruik). Heb je Agnieszka nodig, dan bel je haar. Randzaken houdt zij zich niet mee bezig, maar dat accepteren we want ze is een kanjer in werving. Als ze niet aan het werk is, dan gaat ze op reis. De hele wereld gaat ze rond, om vervolgens weer terug te komen met de mooiste foto’s. 

Hania Wilk
Planner

In haar functies als in-house planner zien we Hania niet dagelijks bij ons op kantoor, maar wanneer zij er is, hoor je haar zeker!  Hania is altijd in voor een grapje en neemt geen blad voor de mond, iets waar wij wel van houden. Ook uit het contact met uitzendkrachten en klanten haalt zij veel plezier. Zij weten dan ook precies wat ze aan Hania hebben.

Katarzyna Kosakowska
Planner

Wanneer je aan Katarzyna iets vraagt weet je gewoon dat ze het doet, vaak meteen. Katarzyna is gestructureerd in haar werk en dat is heel handig omdat haar planning dagelijks meerdere keren wijzigt, wat soms gekkenwerk is. De zelfstandigheid en vrijheid die bij haar functie hoort zorgen voor een goede balans. In principe werkt Katarzyna vanuit onze in-house locatie. De keren dat ze wel op kantoor is beseft ze weer dat ze niet houdt van lawaai op het werk.

Patrycja Blommers
Planner

Patrycja is werkzaam bij ons op de planning. Zij begeleidt daarbij de uitzendkrachten vanaf de start en tijdens het werk. Het contact met veel verschillende mensen vindt zij leuk. Haar creativiteit komt daarbij goed van pas. Dat zij naast Nederlands ook Pools, Engels en Duits spreekt is ideaal.

Lukas ten Ham
Projectmedewerker Oostenrijk

Lukas werkt al weer ruim een jaar voor Synergie, maar het voelt voor hem als één maand, want de tijd vliegt door het afwisselende werk. Hij past dan ook perfect bij Werken in Oostenrijk, want zegt het beste te zijn in skiën, met name de mogulpistes. Om vervolgens een pizza te eten met een biertje, want koken is dan weer geen kwaliteit die hij bezit.