MVO

Als complete dienstverlener in de uitzendbranche staan we continu in contact met mensen. We zijn ons zeer bewust van de verantwoordelijkheid die dit met zich meebrengt. Werk is nu eenmaal van groot belang in het leven van een mens. Daarom willen we niet alleen de beste zijn in onze dienstverlening, maar ook een maatschappelijke meerwaarde bieden. Dit leggen wij graag uit aan de hand van de drie P’s: People, Planet en Profit.

People
We onderscheiden ons door een persoonlijke benadering bij het matchen van kandidaten met vacatures, waarbij we zowel naar vaardigheden als naar individuele behoeften en ambities kijken. Betrokkenheid is niet voor niets een van onze kernwaarden. Daarnaast investeren we in de ontwikkeling van onze uitzendkrachten door banen aan te bieden met opleidingsmogelijkheden, waardoor ze niet alleen hun huidige vaardigheden verbeteren, maar ook hun loopbaanvooruitzichten bevorderen. We waarborgen ook het welzijn van onze uitzendkrachten door goede arbeidsomstandigheden te garanderen. Ook staan we 24/7 klaar om ondersteuning te bieden bij eventuele problemen, onder andere middels een netwerk van specialisten die gericht zijn op het versnellen van het herstelproces van zieke werknemers.

Daarnaast streven we naar diversiteit en inclusie in ons wervingsproces, waarbij actieve inzet voor gelijke kansen voor alle kandidaten, ongeacht hun achtergrond, de kern vormt van onze aanpak. Door te zorgen voor een diverse pool van kandidaten, willen we niet alleen een afspiegeling zijn van de samenleving, maar ook een dynamische en innovatieve werkomgeving creëren.

Planet
Bij Synergie hechten we veel waarde aan het voortdurend verminderen van de CO2-uitstoot. Dit streven we op verschillende fronten na. Om te beginnen door een kritische blik te werpen op ons wagenpark. We kiezen steeds vaker voor zuinigere auto’s met verminderde CO2-uitstoot en maken gebruik van elektrische voertuigen. Daarnaast draagt de verdere digitalisering van onze werkprocessen bij aan een verminderde uitstoot, dankzij een lager verbruik van (brief)papier, enveloppen en ander drukwerk. Tot slot is ons hoofdkantoor is volledig gerenoveerd, waardoor het nu volledig CO2-neutraal is.

Profit
Partnerships en sponsorships zijn essentiële pijlers die aanzienlijk bijdragen aan het maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)-beleid van ons uitzendbureau. Door strategisch samen te werken met andere organisaties en het sponsoren van relevante initiatieven, kunnen we positieve sociale en milieueffecten realiseren, terwijl we tegelijkertijd onze zakelijke doelstellingen versterken.