FAQ

Op welke manier kan ik het beste solliciteren?
Je kunt op meerdere manieren solliciteren. Wanneer je een vacature hebt gezien waarvoor je in aanmerking wilt komen, kun je middels de button “solliciteer direct” je gegevens achter laten.
Natuurlijk kun je ook een open sollicitatie doen. Dit kan via de website of stuur je sollicitatie rechtstreeks naar contact@synergiejobs.nl

Wat moet ik meenemen naar mijn intakegesprek bij Synergie?
Het enige wat je bij je dient te hebben is een CV (up-to-date), een geldig identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart), je bsn-nummer (afschrift Belastingdienst), rijbewijs en opleidingscertificaten die van toepassing zijn (reach- of heftruck, VCA (Basis / VOL), Tig / Mig-mag, etc.).

Onder welke CAO val ik als ik word uitgezonden via Synergie?
Wanneer je als uitzendkracht via Synergie gaat werken gelden de rechten en plichten die in de ABU CAO voor uitzendkrachten staan beschreven. Vanaf je eerste werkdag word je beloond conform de inlenersbeloning of CAO van de opdrachtgever waar je werkzaam bent. De inlenersbeloning is samengesteld uit de volgende zes elementen: periodeloon in de schaal, arbeidsduurverkorting (ADV), toeslagen overwerk, ploegendienst, verschoven uren, loonsverhoging, kostenvergoeding en periodieken.

Welke betaaltermijn van het salaris hanteert Synergie?
Al onze uitzendkrachten, tenzij anders overeengekomen, ontvangen wekelijks het salaris op basis van de uren van voorgaande week. Bij uitzonderingen rond feestdagen informeren wij iedereen tijdig over de aangepaste betaaldag.

Geven jullie naast Fase A(kortere bepaalde tijd)-contracten ook Fase B (langdurige bepaalde tijd)-contracten en Fase C-contracten(onbepaalde tijd cotracten)?
Wij zijn van mening dat het succes van de uitzendkracht bovenaan staat. Medewerkers waarmee wij een prettige samenwerking hebben kunnen in overleg met hun opdrachtgever en Synergie ook rekenen op Fase B en C. We kijken daarbij naar de behoefte van jou en de klant.

Wat moet ik doen bij afwezigheid of ziekte?
Bij ziekte meld je je zo spoedig mogelijk, in ieder geval 1 uur vóór aanvang van de dienst, persoonlijk en telefonisch ziek bij Synergie. Wij zijn 24/7 bereikbaar op 0031-(0)73-549 62 126

Heeft u nog andere vragen dan kunt u die stellen via ons contactformulier.